Nový ROK - Nový BLOG !!

1/13/2017 06:01:00 odp. Unknown 4 Comments


Krásný večer mí milovaní!

Vím, že má aktivita je do nebe volající, ale promiňte mi! Mnohé se u mě za dobu nepřispívání změnilo a změnilo se i mé vystupování, co se týká mé osoby.

Ze všech těchto důvodů jsem se rozhodla přejít na jiný název a můžete mě momentálně najít na adrese WWW.LITTLEPIECEOFMYHAPPINESS.BLOGSPOT.COM :)

Budu ráda, pokud přejdete jako mí čtenáři na tento blog, ale pochopím i to, že změnu nepochopíte a budete ji brát jako negativní. Budu se na Vás těšit!

DoRa (Dominique)

You Might Also Like

4 komentáře:

  1. Tvoje jméno bylo cool, ale respektuju to, "new nickname new me"
    Inu, mě se nezbavíš. Jdu tě stalkovat i na nový blog.
    Prolhaná Mrcha

    OdpovědětVymazat
  2. mne nejde nacitat odkaz, tento blog vyzera dost zaujamvo len nahodou som sa sem dostala a idem pozriet nejake starsie clanky...ak budes mat cas a bavi ta lifestyle a vlogy tak pozri moj youtube :)
    https://www.youtube.com/channel/UCv0NknfmLoMjq7dt1-VTyTA

    OdpovědětVymazat